Navigatie niet aanwezig!!!! Wat kan dat zijn

Range Rover Sport L320 – Technisch forum voor de 1e generatie Range Rover Sport (bouwjaar 2005 - 2013)
Plaats reactie
Aliaylin
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2018 08:38

Navigatie niet aanwezig!!!! Wat kan dat zijn

Bericht door Aliaylin »

Hallo leden

Heb inmiddels een range rover sport 2007

De navigatie werkt niet als ik op navigatie druk krijk ik te staan navigatie niet aanwezig heb inmiddels een gebruikte dvd speler gekocht voor de navigatie onder de passagiers stoel doet het ook niet bij beide krijgen stroom en kan cd in en eruit doen. Maar toch niet gelukt

Toevallig was ik laast onderweg en deed die oppens uit het niets 2 min later weer weg. Waar kan de probleem dan liggen zou wel fijn vinden als die functioneert.

Iemand tips wat ik moet nakijken is het mischien een kabelbreuk en zo ja waar kan ik dat zien welke kabels?

Bedankt
Ardarover
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011 00:08

Re: Navigatie niet aanwezig!!!! Wat kan dat zijn

Bericht door Ardarover »

Aliaylin schreef: 20 sep 2018 09:04 Hallo leden

Heb inmiddels een range rover sport 2007

De navigatie werkt niet als ik op navigatie druk krijk ik te staan navigatie niet aanwezig heb inmiddels een gebruikte dvd speler gekocht voor de navigatie onder de passagiers stoel doet het ook niet bij beide krijgen stroom en kan cd in en eruit doen. Maar toch niet gelukt

Toevallig was ik laast onderweg en deed die oppens uit het niets 2 min later weer weg. Waar kan de probleem dan liggen zou wel fijn vinden als die functioneert.

Iemand tips wat ik moet nakijken is het mischien een kabelbreuk en zo ja waar kan ik dat zien welke kabels?

Bedankt

Hoi

Wellicht kan ik je helpen met het doormeten van je kabels enzo. Stuur mij pb met tel nummer neem ik contact met u op.

Gr
Ardarover
Ardarover
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2011 00:08

Re: Navigatie niet aanwezig!!!! Wat kan dat zijn

Bericht door Ardarover »

Hai,

Hai wellicht kan ik je helpen met doormeten kabels enzo, ben er redelijk handig mee.

Gr
Ardas
Plaats reactie